با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آموزش و پرورش به توجه ویژه در برنامه ششم توسعه نیاز دارد
زیارت عاشورا

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه ششم توسعه باید آموزش و پرورش را کانون توجه قرار دهد.

به نقل از ایرنا:حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان اظهار داشت: در برنامه ششم لازم است هرچه بیشتر به نتایج شاخص ها در زمینه سیاستگزاری و ارزش گذاری ها توجه شده و اثر بخشی کمک ها کاملا قابل محاسبه و تبدیل به پیشرفتی عقلانی شود.
وی افزود: بازسازی نظام آموزش و پرورش بر اساس سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین باید در کانون توجه برنامه ششم توسعه باشد و از اجرای برنامه های مغایر و یا کم اثر در تحقق سند دوری شود.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تنوع هزینه ها در آموزش و پرورش ادامه داد: هزینه سنگین تعلیم و تربیت شامل پرداخت حقوق معلمان، هزینه سرانه دانش آموزی، تهیه و تولید کتاب های درسی، فضا و تجهیزات است.
محمدیان افزود: در بین این هزینه ها، آموزش و پرورش تنها موفق به جذب همکاری خیرین و نهادهای مردمی در تجهیز مدارس و ساخت آنها شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، وی یادآورشد: مدارس غیر دولتی تنها توانسته اند ده درصد از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهند، البته در این بخش هزینه دولت کاهش چشمگیر ندارد، بلکه آورده بخش غیر دولتی تبدیل به ارتقا کیفیت دانش آموزان آن بخش می شود.
محمدیان افزود: تعهدات مالی بخش های غیر دولتی یا استفاده از محل صرفه جویی ها و یا درآمدهای ناشی از کشف قاچاق دخانیات و امثال آن در بودجه سالیانه آموزش و پرورش چشم پر کن است، اما هیچ کدام از این تعهدات جز تعهدهای لازم الاجرا محسوب نمی شود و بسیاری از آن ها قابل وصول نیست.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, | 9:25 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |